02 mai 2017

Hääletamine algas

Ma jõudsin täna juba kahetsema hakata, et ma oma blogi blogiauhindadele kirja panin, sest äkki ma ei saa ühtegi häält  mida ma sinna üldse ronin, kui see üritus on tehtud hoopis teise tasandi blogidele kui minusugustele. Kusjuures, nii üllatav, kui see ka pole, ma ei kirjuta seda siia enesehaletsuse ja tagamõttega, et kõik mind kiitma jookseksid – oh ei! Ma olen üsna teadlikult hoidnud madalat profiili, sest mul on alati väike hirm selle elu ees, mida mu kirjatükid internetis elama võivad hakata. Ma ei tahaks ennast piirama ja filtreerima hakata, aga tuhandetele inimestele kirjutades juhtuks see paratamatult. 

Igatahes, kirjas ma olen ja kui juba, siis juba – kes soovib ennast tänapäeva blogidega kurssi viia, siis palun, hääletada ja lugeda saab SIIN. Ma ise olen oma hääled juba andnud, kuigi pean tunnistama, et mõned kategooriad jäid häälteta. Ma ei loe spordi- või meigiblogisid nt ja ei näe ka mõtet sinna suvalisi hääli jagada. Samamoodi arvan ma ka, et leidub inimesi, kes ei loe arvamusblogisid. Maitsed on erinevad.

Aga kui sa oled siia sattunud esimest korda ja tahad teada, kes ma olen, siis ... tere tulemast! Mu elu ja kirjutamise mõte on see, et saaks võimalikult palju huumorit, eriti just situatsioonikoomikat. Vahepeal ma muidugi unustan selle mõtte ja tulen siia soiguma, kui mõttetu ikka kõik on, aga lükake mind siis tagasi reele. Peale huumori hindan ma tarku inimesi ja häid raamatuid, kanget kohvi, filosoofilisi telesaateid, melanhoolset muusikat ja paljut muud, mis mulle hetkel meelde ei tule. Ma olen töönarkomaan, sest muud ma ei oska. Ma ei oska elada nii, et teised teevad minu eest midagi ära – ilmselt olen ma ka kontrollifriik. Ma ei oska elada nii, et teised maksavad minu eest, sest ma hindan oma iseseisvust liiga kalliks. Ma ei saali kahepalgelisust ja ärapanemise pärast ärapanemist. Ma proovin elada põhimõtte järgi "kõrged inimesed räägivad mõtetest, madalad teistest inimestest". Vorm või sisu? Ikka ja alati sisu. Muidugi mitte juhul, kui me räägime ilusatest meestest ...

Perekonnaseis, lapsed, töökoht, vanus – on see oluline?

Välimus, pildid – on need olulised?

Kommentaare ei ole: